banner
צור קשר:
שם מלא:*
טלפון:*
אימייל:
יישוב:*
הערות:
 

פרגולות עץ ואלומיניום

פרגולות עץ או אלומיניום?

פעמים רבות, שואל את עצמו מי שיש לו חצר או גינה במרפסת שמש, האם להתקין פרגולת עץ או פרגולה מאלומיניום? ללא קשר להתקדמות תחום העץ, התגברות המדע על מכשולים רבים שבעבר העץ לא היה יכול להם, ושיפור שיטות האימפרגנציה (התהליך הכימי לחיזוק העץ) – האלומיניום היה ונשאר חזק יותר, ובמבחן התוצאה גם משתלם יותר.

בשביל להביא פרגולת עץ לרמות העמידות של האלומיניום, תזדקקו לסוג מאד מסוים ומאד יקר

קיימים מעט מאד עצים המסוגלים להתעלם ממכשולי אקלים ולהישאר שלמים בעקבותם. העץ שמאז ומעולם היה "שיאן" בזה הוא הטיק הדרום אמריקאי, ממנו עשויים רוב פריטי הריהוט האיטלקי האותנטי בישראל. ואולם, לא זו בלבד שהמחיר לק"ג בודד מאד יקר, במבחן התוצאה הוא פגיע יותר מהאלומיניום עצמו. האחריות שניתנת על לוח טיק נגד ריקבון בנגריות היא בת 7 שנים. על אלומניום – בבתי חרושת האחריות היא כמעט לכל החיים משום שזהו חומר אלחלד ברמה גבוהה מאד (רק הנירוסטה מגן טוב ממנו מחלודה). לכן, אם יש לכם אפשרות לקנות פרגולה, העדיפו פרגולת אלומיניום.

פרגולה מעוצבת מעץפרגולה מאלומיניום

ההתגברות על מוטיב הצבע האפור לבן למחפשים פרגולות בצבעים דמויי עץ

בטכניקות הצביעה של היום ניתן להתגבר על כך, אולם לרוב זה כרוך בתשלום נוסף. לדוגמה, אצלנו בחברה משווקים פרגולות אלומיניום בצבעים כמו ראל, 9010, לבן, 1030 וקרם סטנדרט. מי שמעוניין במקומם לצבוע את הפרגולה לצבע דמוי עץ יצטרך לשלם 15% ממחיר השילדה המקורית כתוספת. יצויין כי הדבר עדיף עשרות מונים על רכישת פרגולת עץ שכעבור 7 שנים במקרה הטוב תצטרכו לחשוב להחליף.

 

פרגולת "פרגוטק" מאת גולן סיסטם

גולן סיסטם היא חברת בוטיק לשיווק ובניית פרגולות בבתי לקוח. החברה ממליצה לכל מי שמעוניין בפרגולה איכותית – על פרגולת פרגוטק מאלומיניום. הפרגולה מגיעה עם רגליים או תומכים זוויתיים עליונים לקיר לבחירתכם. הפרגולה ניתנת לקיפול באמצעות מנוע 24 וולט עם שנאי. בפרגולה מותקן מרזב להזרמת מים שהצטברו על הגג כלפי מטה. גולן סיסטם הנה חברה מנוסה בהתקנות ויכולה לסייע לכם בקלות לבחור פרגולה חדשה לחצר הבית שלכם.

יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד? www.golansystem.co.il צרו קשר עם גולן מערכות בנושא התקנת פרגולות אלומיניום!